
Medarbejderne er jeres mest troværdige og autentiske stemmer.
Men bruger I dem?
Nej, det gør I ikke.
Inderste inde fordi I er bange for, hvad der sker, når I først slipper dem løs.
Vi hjælper jer.
Sådan gør vi:

Interview med
virksomheden

Virksomhedens brand
defineres

Opgaver/spørgsmål
sendes til medarbejdere

Medarbejdernes brand
defineres

1-dags kursus
afholdes

Det er ikke jeres logo, vi følger eller jeres ligegyldige jubilæumsdelinger på de sociale medier.
Det er menneskene bag. Stemmerne, historierne, holdningerne.
Når I aktiverer jeres medarbejdere og giver dem modet og retningen til at dele, skaber I et brand, der både føles ægte og som bliver husket.
Mennesker følger mennesker.
Og når medarbejdernes stemmer spiller sammen med virksomhedens, løfter det ikke bare deres personlige brand...det løfter hele virksomheden.
I kan vælge at gå forrest lige nu.
Eller se på, mens konkurrenterne satser på fremtidens branding: medarbejdergenereret indhold.
Slip medarbejderne løs!
Men gør det først, når I har styr på det her:
1
Virksomhedens brand skal være
tydeligt defineret.
På den måde undgår I, at alle løber i hver sin retning, hvilket vil få jeres brand til at fremstå forvirrende og ufokuseret. Et stærkt fundament er altafgørende for, at medarbejderne ved, hvad de er en del af.
2
Der skal være synergi mellem medarbejdernes og virksomhedens brand.
Medarbejderne kommer med deres eget personlige brand, men det er vigtigt at finde fælles værdier og budskaber, der skaber troværdighed. Medarbejderne skal lære at stå stærkt som sig selv og samtidig løfte virksomhedens brand.
3
I skal vide, hvordan jeres brand og LinkedIn spiller sammen.
Når medarbejdernes stemmer spiller sammen med virksomhedens brand og bruges strategisk på LinkedIn, får I mere synlighed, mere tillid og langt stærkere relationer til jeres målgruppe.
Er det en god idé at få medarbejdernes stemme ud? JA!
Er det en dårlig idé at få medarbejdernes stemme ud? JA!
Det, der er helt afgørende for jeres succes er, at I får fastsat et strategisk fundament, der binder virksomhedens brand sammen med medarbejdernes autentiske stemme.
Det er præcis det kurset gør for jer.
Pris:
Fra 18.000,- eks. moms